Usuwanie klap wirowych Audi, VW, Skoda, Seat
Usterki związane z kolektorami oraz klapami wirowymi w samochodach grupy VAG występują w następujących silnikach:
- 2.0 TDI
- 2.7 TDI
- 3.0 TDI
- 4.2 TDI
- 5.0 TDI

Usuwanie klap wirowych czy naprawa kolektora?
Awaria nastawników klap wirowych jest drogim w naprawie uszkodzeniem ze względu na brak używanych lub dobrej jakości zamienników na rynku, przez co części należy kupować w autoryzowanym serwisie. Nie zajmujemy się regeneracją kolektorów ani nastawników gdyż bardzo często zdarza się, że usterki szybko powracają a montaż oraz demontaż kolektorów jest czasochłonny oraz drogi w związku z czym lepiej jest przeprowadzić tą naprawę raz i więcej do niej nie wracać.
Przeprowadzamy usuwanie klap wirowych i wyłączenie obsługi kolektorów - nastawników klap wirowych, przez co nie pojawia się awaryjny tryb pracy oraz błędy związane z powyższymi usterkami. Po wykonaniu modyfikacji programu można zdemontować klapy a otwory zaślepić.