Czyszczenie DPF, FAP, GPF oraz katalizatorów DOC i SCR

Czyszczenie filtrów DPF, FAP, GPF(OPF) oraz czyszczenie katalizatorów DOC i SCR(Adblue) może zostać wykonane tylko w przypadku, gdy wkład filtra/katalizatora nie jest uszkodzony mechanicznie. Wkład nie może być pęknięty, stopiony, nadtopiony, przewiercony itp. Czyszczenie nie naprawi uszkodzonego filtra. W takim wypadku w grę wchodzi tylko wymiana, na nowy lub regenerowany który byc może posiadamy w naszym magazynie. Czyszczenie DPF polega na usunięciu z wnętrza filtra osadów. Wbrew temu, co sugerują niektóre firmy czyszczenie nie przywraca w pełni właściwości filtra DPF ponieważ nie powoduje, napylenia wkładu filtra nowymi metalami szlachetnymi, a wręcz może się przyczynić do ich wypłukania jeśli filtr jest płukany. Czyszczenie DPF zalecamy przeprowadzać tylko w przypadku zapchanych filtrów z niewielkimi przebiegami. Jest to opcja najtańsza ale nie najlepsza. Aby filtr DPF ucierpiał jak najmniej podczas czyszczenia, stosujemy opracowany przez naszych specjalistów sprawdzone metody. Żadna inna firma nie oferuje tego rozwiązania, nigdy nikomu nie sprzedaliśmy i nie udostępniliśmy naszego patentu.

Czyszczenie
 filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR – przygotowanie tłumika do wysyłki

  1. Przed wysyłką tłumika z filtrem DPF,FAP, GPF czy katalizatorem SCR/DOC należy zdemontować wszelkiego rodzaju czujniki, wtryski paliwa, wtryski AdBlue, czujniki temperatury, rurki, czujniki różnicy ciśnień itp.
    Jeśli wyślesz do nas tłumik uzbrojony w w.w części to robisz to na własna odpowiedzialność i ryzyko. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia czujników, wtrysków itd.
  2. Do paczki z tłumikiem DPF/FAP/GPF/DOC/SCR dokładasz karteczkę z informacja o tym z jakiego pojazdu pochodzi filtr/katalizator oraz ze swoimi danymi kontaktowymi i adresem do wysyłki wyczyszczonego filtra lub katalizatora.
  3. Informujesz nas telefonicznie/mailem/sms-em o tym, że wysłałeś do nas filtr/katalizator

Czyszczenie filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR – procedura w przypadku wysłanego filtra/katalizatora:

  • Określenie stopnia zapchania filtra i wizualne sprawdzenie(o ile jest to możliwe) czy struktura filtra nie jest uszkodzona – stopnia lub pęknięta
  • Demontaż wkładu filtra DPF i poddanie go procesowi oczyszczania z sadzy i innych osadów, które znajdują się w filtrze. Filtry regenerowane/czyszczone są w specjalnie do tego zaprojektowanych urządzeniach. Poddawane są obróbce termicznej, termo-chemicznej lub innej, odpowiednio dobranej do konkretnego rodzaju filtra DPF
  • Sprawdzenie czy filtr/katalizator nie jest uszkodzony i jaką ma przepustowość
  • Pakowanie i wysyłka

Czyszczenie filtra DPF,FAP, GPF oraz katalizatorów DOC, SCR – procedura w przypadku wizyty u nas w firmie:

  • Demontaż filtra z samochodu
  • Określenie stopnia zapchania filtra i wizualne sprawdzenie(o ile jest to możliwe) czy struktura filtra nie jest uszkodzona – stopnia lub pęknięta
  • Demontaż wkładu filtra DPF i poddanie go procesowi oczyszczania z sadzy i innych osadów, które znajdują się w filtrze. Filtry regenerowane/czyszczone są w specjalnie do tego zaprojektowanych urządzeniach. Poddawane są obróbce termicznej, termo-chemicznej lub innej, odpowiednio dobranej do konkretnego rodzaju filtra DPF
  • Sprawdzenie czy filtr DPF nie jest uszkodzony i jaką ma przepustowość
  • Montaż wkładu filtra, wraz z fabrycznie nową wkładka termiczną
  • Montaż puszki z filtrem DPF do samochodu
  • Wykonanie adaptacji urządzeniem serwisowym 

Cena czyszczenia DPF, GPF i FAP zaczyna się od 599zł

Zadzwoń Już Teraz 602 431 566

POD MASKĄ – KONTAKT

Pawłowicka 10a, 62-090 Pawłowice
Mapa Google