Wymiana filtra DPF, wymiana katalizatora SCR

Wymiana filtra cząstek stałych DPF i/lub katalizatora SCR

Posiadamy w naszej ofercie nowe i regenerowane filtry DPF oraz tłumiki/katalizatory SCR.
Nasze filtry i katalizatory są fabrycznie nowe lub posiadają fabrycznie nowy wkład. 
Katalizatory SCR i filtry DPF po regenracji to odnowione filtry /katalizatory z aut potestowych

Filtry DPF i katalizatory SCR:

1. Nowy DPF/SCR - fabrycznie nowy DPF, SCR lub filtry/katalizatory z fabrycznie nowym wkładem.

Na naszą ofertę składają się, oryginalne fltry DPF, zamiennki filtrów DPF oraz fabrycznie nowe wkłady filtrów DPF, które są montowane w miejsce uszkodzonego monolitu. Nasze filtry są bardzo dobrej jakości, orginalny filtr po zamontowaniu do fabrycznie nowego samochodu przejedzie tyle samo co filtr z pierwszego montażu, czyli ok 150-300tyś. Zamienniki i nowe wkłady powinny starczyć(po zamontowaniu do fabrycznie nowego auta) na ok 100-150tyś. km.

2. Regenerowany DPF i SCR 

Są to filtry i katalizatory najcześciej z samochodów potestowych z niewielkimi przebiegami, w wielu przypadkach praktycznie nowe, które zostały przez nas sprawdzone i poddane procesowi regeneracji, są tańszą alternatywą dla filtrów fabrycznie nowych czy zamienników.

3. Bezobsługowy filtr DPF

Filtry pozwalające na zachowanie normy euro4 lub umożliwiające przejście z euro2,3 na euro4. Nie wymagają obsługi, żadnej elektroniki czy chemicznych dodatków do wypalania filtra!

Wymiana filtra DPF i/lub katalizatora

Przebieg wymiany filtra DPF i/lub katalizatora SCR jest różna w zależności od rodzaju pojazdu, marki i modelu z jakim mamy do czynienia ale dla każdego przypadku jej przebieg składa się z podobnych czynności:

1. Diagnostyka - Odczyt błędów i sprawdzenie, czy w samochodzie występują inne usterki

2. Naprawa - Usunięcie błędów i naprawienie znalezionych nieprawidłowści 

3. Wymiana DPF/SCR - Wymiana DPF lub SCR w niektórych przypadkach jest dosyć prosta, zwłaszcza w starszych modelach samochodów. Niestety w większości pojazdów, a w szczegóności tych, które spełniaja normę Euro 5 i Euro 6 budowa układu i jego umiejscowienie jest bardzo skomplikowane i w niektórych przypadkach wymaga nawet wyjęcia silnika z samochodu. Mamy bardzo duże doświadczenie w tego typu naprawach, wiemy w jaki sposób przeprowadzić wymiane aby przy okazji nie popsuć czegoś innego. Wymienilismy czy usuneliśmy w naszym zakładzie filtry DPF w niemal każdym dostępnym na naszym rynku modelu samochodu osobowego. Nie zajmujemy się demontażem/montażem tłumików w samochodach ciężarowych, klient musi nam dostraczyć zdemontowaną cześć.

4. Adaptacja i ponowna diagnostyka - po wymianie FAP/DPF i/lub SCR nalezy przeprowadzić procedurę adaptacyjną nowego filtra w sterowniku silnika.

Jeśli Twój filtr DPF/FAP lub katalizator SCR jest uszkodzony i wymaga wymiany to nie ma konieczności kupowania nowego w autoryzowanym serwisie. Sprzedajemy NOWE filtry DPF/FAP i katalizatory SCR oraz filtry z fabrycznie nowymi wkładami w bardzo atrakcyjnych cenach! Z naszych usług i produktów korzystają autoryzowane serwisy i inne niezależne warsztaty.
Trzeba mieć na uwadzę fakt, że jednocześnie w samochodzie może znajdować się kilka niezależnych awarii, których czasmi nie da się ich wychwycić, dlatego wszystkie naprawy należy wykonywać etapami. Jeśli DPF jest fizycznie uszkodzony, a inne usterki nie są ewidentnie widoczne, to w pierwszej kolejności należy wymienić filtr, a potem poszukiwać usterek.
Standardowo, podczas wymiany DPFa zajmujemy się tylko odczytem błędów, wymianą filtra i adaptacjami. Wszelkie inne naprawy należy uzgadniać osobno z osobą przyjmującą auto do naprawy.

 

KATALOG - samochody osobowe i dostawcze do 3,5t

KATALOG - samochody ciężarowe i autobusy

Maszyny rolnicze, budowlane i przemysłowe

FAQ - Najczęściej zadawane pytania